الرئيسية DMCA Notice

DMCA Notice

بواسطة ادارة موقع الامنيات

Digital Millennium Copyright Act (“DMCA”) Notice

إشعار قانون الألفية الرقمي لحقوق التأليف والنشر

إذا كنت تعتقد أن المواد المتاحة على موقعنا تنتهك حقوق التأليف والنشر الخاصة بك ، يرجى إخبارنا عن طريق تقديم ابلاغ عن طريق الايميل ادناه.

support@alumniyat.net

وعند تلقي إشعار كامل وصحيح ، سنزيل المواد ونقوم فورا  بالاتصال بالمستخدم الذي قام بتحميل أو إدراج المواد بالبريد الإلكتروني.

ووفقاً لبنود قانون الألفية الرقمي لحقوق التأليف والنشر  ، فإن alumniyat.net تستفيد من أوجه الحماية بموجب هذا القانون.

وقد اعتمدت alumniyat.net ونفذت سياسة لمعالجة ادعاءات انتهاك حقوق التأليف والنشر ، ولإنهاء المستعملين المتعدّين على حقوق التأليف والنشر ، في ظروف مناسبة ، حسب تقديرنا وحده. وعلاوة على ذلك ، نحتفظ بالحق في إنهاء أو وقف أو تعليق و/أو حظر زيارة و/أو استخدام الخدمة أو إزالة أو تحرير أو محو أو تعطيل أي محتوى من محتويات المستخدم على alumniyat.net التي يزعم أنها تنتهك حقوق المؤلف لشخص آخر. وسياستنا هي إنهاء تكرار حدوث هذه الإنتهاكات و لسنا ملزمين ، ولا نقوم بفحص المحتوى المنشور بحثًا عن أي انتهاكات لحقوق الطرف الثالث. ومع ذلك ، نحن نحترم مصالح حقوق التأليف والنشر للآخرين ، ومن سياستنا عدم السماح للمواد المعروفة لدينا بأن تنتهك حقوق التأليف والنشر لطرف آخر أن تبقى في alumniyat.net أو في الخدمة.

إذا كنت تعتقد أن أي مواد على تطبيقات أو خدمات الموقع تنتهك حقوق التأليف والنشر ، فعليك أن تزودنا بإشعار مكتوب يحتوي على الأقل:

‘1’ توقيع إلكتروني أو مادي للشخص الموكل له بالتصرف نيابة عن مالك حقوق التأليف والنشر أو غيرها من حقوق الملكية الفكرية ؛
وصف للعمل المحمي بحقوق الطبع والنشر أو حقوق الملكية الفكرية الأخرى التي تدعي أنه تم انتهاكها

وصف لمكان المواد التي تدعي أنها تتعدى عليها في الموقع ؛
وعنوانك ، ورقم هاتفك ، وعنوان بريدك الإلكتروني ؛
وتصريح لكم بأنكم تعتقدون بحسن نية أن الاستخدام المتنازع عليه غير مصرح به من قِبَل مالك حقوق التأليف والنشر أو وكيله أو القانون ؛ و

تصريح من جانبك ، تحت طائلة عقوبة الحنث باليمين ، بأن المعلومات الواردة أعلاه في إشعارك دقيقة وأنك مالك حقوق الطبع والنشر أو الملكية الفكرية أو موكل بالتصرف نيابة عن مالك حقوق النشر أو الملكية الفكرية.

إذا كان هناك ادعاء بحقوق التأليف والنشر أو غيرها من انتهاكات الملكية الفكرية يمكنك إرسال البريد الإلكتروني support@alumniyat.net

If you believe that material available on our site infringes on your copyright(s), please notify us by providing a DMCA notice. Upon receipt of a complete and valid notice, we will remove the material and make a good faith attempt to contact the user who uploaded or embedded the material by email.

In accordance with the terms of the Digital Millennium Copyright Act (the “Act”), alumniyat.net avails itself of the protections under the Act.

alumniyat.net has adopted and implemented a policy for addressing claims of copyright infringement, and for the termination, in appropriate circumstances as determined by us in our sole discretion, of users who are infringers of copyright. Further, we reserve the right to terminate, discontinue, suspend and/or restrict the ability to visit and/or use the Service or remove, edit, erase or disable any user content on the alumniyat.net which allegedly infringes another person’s copyright. It is our policy to terminate the access of repeat offenders. We are under no obligation to, and do not, scan content posted for any violations of third party rights. However, we respect the copyright interests of others and it is our policy not to permit materials known by us to infringe another party’s copyright to remain on the alumniyat.net or the Service.

If you believe any materials on the website Applications or Services infringe a copyright, you should provide us with written notice that at a minimum contains:

  1. An electronic or physical signature of the person authorized to act on behalf of the owner of the copyright or other intellectual property interest;
  2. A description of the copyrighted work or other intellectual property that you claim has been infringed;
  3. A description of where the material that you claim is infringing is located on the Site;
  4. Your address, telephone number, and email address;
  5. A statement by you that you have a good faith belief that the disputed use is not authorized by the copyright owner, its agent, or the law; and,
  6. A statement by you, made under penalty of perjury, that the above information in your notice is accurate and that you are the copyright or intellectual property owner or authorized to act on the copyright or intellectual property owner’s behalf.

If there is a claim of copyright or other intellectual property infringement you can email support@alumniyat.net